Cum se va transforma business-ul Metro în România. Steffen Greubel, CEO Metro AG: România este o inspirație pentru strategia actuală a grupului
Sursa poza si informatii: Economica.net
METRO România face pași semnificativi în transformarea sa către un model de afaceri multicanal, marcând un pas esențial prin deschiderea unei noi facilități dedicate livrării de produse alimentare. Această unitate Food Service Delivery (FSD), situată în Ștefăneștii de Jos, a fost dezvoltată în parteneriat cu WDP, având ca scop întărirea uneia dintre cele mai dinamice divizii ale companiei – livrările către sectorul HoReCa. Aceasta vine ca răspuns la cerințele tot mai variate ale clienților români, de la comercianții independenți până la antreprenorii din HoReCa și magazinele francizate LaDoiPași.
Portofoliul generos al METRO pentru noul depozit FSD include peste 11.500 de produse alimentare, variind de la alimente proaspete la cele congelate, și de la produse de ambient la cele refrigerate. Acestea sunt oferite la prețuri competitive, cu o calitate constantă și eficiență operațională remarcabilă.
Evenimentul de inaugurare a noului depozit s-a bucurat de prezența CEO-ului METRO AG, Dr. Steffen Greubel, care a evidențiat performanța remarcabilă a României din cadrul grupului METRO. "România a demonstrat nu numai succes financiar, ci și capacitate de inovație și de a stabili noi direcții strategice ce vor fi adoptate de alte piețe. Vom continua să investim în România, cu planuri care depășesc sute de milioane de euro până în 2030, dar pentru aceasta avem nevoie de un climat predictibil și de încredere,” a declarat Greubel.
Cu 26 de centre regionale de distribuție, sprijinite de un hub central impresionant de 65.000 de metri pătrați la periferia Bucureștiului, plus platforme în Reșița și Slobozia, METRO România își susține operațiunile de livrare națională printr-o flotă robustă, formată din peste 300 de camioane. Acestea deservesc peste 11.000 de clienți, asigurând livrări zilnice fără întârziere, cu ajutorul celor 500 de angajați dedicați.
"Noul depozit oferă clienților din București și împrejurimi livrări mai sigure și predictibile, menținând calitatea pe tot lanțul de frig. Este, de asemenea, un centru de excelență unde formăm profesioniști și stimulăm dezvoltarea carierelor," a spus Adrian Ariciu, Vicepreședinte Executiv Cluster East METRO AG. România deține un rol strategic important, fiind un punct central pentru extinderea capacităților FSD și integrarea continuă a tuturor serviciilor într-o experiență unitară pentru client.
La nivel global, METRO este un lider în sectorul comerțului cu ridicata pentru produse alimentare și nealimentare, servind aproximativ 15 milioane de clienți din industria HoReCa și a comercianților independenți. În anul financiar 2023/24, METRO a raportat o cifră de afaceri de 31 de miliarde de euro, subliniind succesul și amploarea activității sale internaționale.
Astăzi, METRO România nu este doar un pilon de creștere economică locală, ci și o sursă de inovație și inspirație pentru întregul grup la nivel global, stabilind un exemplu de urmat pentru transformarea comercială pe piețele internaționale.