Premieră în România. Toate asigurările importante cu nici 100 de lei, pe model Netflix. Mădălin Roșu, CEO Asirom: Continuăm să lansăm noi produse sub marca flexibilității, a unei soluții pentru fiecare
Sursa poza si informatii: Economica.net
Proprietarii de locuințe din România au acum o posibilitate inovatoare de a-și proteja imobilele, sănătatea și bunurile casnice printr-un singur abonament, inspirat de modelul serviciilor de streaming. Asirom VIG este prima companie de asigurări care prezintă un astfel de produs, denumit Premium, care pentru 99 de lei lunar oferă o gamă completă de asigurări.
Un concept inovator: protecție completă la un preț accesibil
Abonamentul Premium, care costă 99 lei pe lună, asigură protecție extinsă pentru proprietatea asigurată cu până la 500.000 lei împotriva riscurilor majore, acoperind totodată și bunurile și oferind suport financiar în caz de accidente. Un avantaj suplimentar al acestui abonament este serviciul „Meșter la tine acasă Premium”, oferind asistență tehnică non-stop pentru diverse probleme casnice.
Alternative pentru toate buzunarele
Împreună cu varianta Premium, Asirom oferă și alte două planuri de abonamente: Basic și Standard. Abonamentul Basic, la 29 de lei lunar, asigură o protecție de bază, acoperind accidente și oferind suport financiar de până la 40.000 lei. Abonamentul Standard extinde protecția asupra locuinței cu sumă asigurată de 250.000 lei, protejând împotriva incendiilor, furturilor și fenomenelor meteo extreme.
O abordare echilibrată între modernitate și tradiție
Conform lui Mădălin Roșu, CEO Asirom VIG, compania își propune să aducă un suflu nou în piața asigurărilor, păstrând în același timp tradiția. Strategia se concentrează pe revitalizarea interesului publicului român pentru Asirom, prin produse noi și moderne. Un alt obiectiv major este accentul pe segmentul asigurărilor de viață, susținut de integrarea Aegon, un jucător important pe această nișă.
Focus pe nevoile fiecărei generații
Mădălin Roșu a subliniat că Asirom lucrează la crearea unor pachete adaptate pentru diverse categorii de clienți, de la copii la populația activă și până la persoane vârstnice. În special pentru vârstnici, compania intenționează să lanseze oferte speciale, având în vedere că în România există un număr semnificativ de bătrâni care trăiesc singuri. În ceea ce privește copiii, investiția alocației pentru a le asigura o rentă la 18 ani este o opțiune ideală.
Crearea unui viitor integrat în asigurări
Asirom își propune să devină un furnizor de protecție financiară integrată, nu doar un simplu prestator de asigurări. Acest obiectiv este facilitat și de parteneriatul cu Carpathia Pensii, devenind astfel parte din grupul VIG, oferind o paletă largă de produse. În același timp, compania dorește să îmbunătățească și diversitatea echipei de vânzări, atrăgând agenți cu experiență care pot educa generațiile tinere.
Parteneriate strategice și inovare continuă
Asirom mizează pe dezvoltarea unor parteneriate strategice cu mari comercianți pentru lansarea produselor de asigurări de tip affinity. În doar șapte luni, compania a lansat cinci astfel de produse, un exemplu fiind asigurarea pentru electrocasnice vândută prin magazinele de profil.
Mădălin Roșu concluzionează că obiectivul esențial este de a demonstra că Asirom este un partener de încredere pe termen lung, dintre cei mai flexibili pe piață, capabil să ofere soluții personalizate pentru fiecare client.