Retailerul olandez Action extinde rețeaua în România! Deschide magazine noi și angajează la salarii atractive începând cu 4.000 lei net!
Sursa poza si informatii: Economica.net
Retailerul olandez Action își extinde prezența în România cu noi magazine și oferte atractive de angajare
Retailerul olandez Action, cunoscut pentru politica sa de prețuri accesibile, continuă expansiunea pe piața din România. Compania a anunțat recent că va deschide noi magazine în Drobeta Turnu Severin și Bragadiru, iar pentru a-și consolida echipa caută să angajeze manageri adjuncți. Salariile nete oferite pentru aceste poziții se încadrează între 4.000 și 4.500 de lei lunar.
Action, care la sfârșitul anului 2024 avea aproape 3.000 de magazine în 12 țări europene și peste 80.000 de angajați, ocupă un loc important în segmentul retailerilor cu prețuri mici. Cu o cifră de afaceri anuală ce depășește 13 miliarde de euro, Action este recunoscut pentru oferta sa variată, din care 1.500 de articole au prețuri sub 5 lei.
Oportunități de carieră în retail
Pentru poziția de manager adjunct de magazin, Action caută candidați cu cel puțin doi ani de experiență în coordonare, preferabil în domeniul retail. Cei interesați trebuie să fie orientați spre clienți și soluții, să demonstreze abilități de lucru în echipă și să dețină cel puțin o diplomă de bacalaureat. De asemenea, cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional și disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekend, sunt cerințe esențiale.
Economica.net a fost una dintre primele surse care a anunțat intrarea Action pe piața din România din luna februarie, odată cu lansarea ofertelor de angajare pentru primele magazine deschise la București și Cluj-Napoca.
Expansiunea continuă
Pe lângă magazinele din Drobeta Turnu Severin și Bragadiru, compania mai face angajări în Oradea, Pitești, București și Cluj-Napoca. În climatul economic actual, ofertele de muncă de la Action sunt atractive, iar salariile bune și posibilitatea de a avansa în carieră reprezintă motive importante pentru numeroși aplicanți.
Cu o concurență acerbă pe piața locală, în special din partea Pepco și Kik, Action își propune să se diferențieze printr-o gamă variată de produse la prețuri competitive, sporind astfel atractivitatea pentru consumatorii români.
Extinderea rapidă a retailerului olandez demonstrează angajamentul său pentru piața românească. Prin strategia sa de prețuri mici și recrutarea unei echipe solide, Action își propune să devină un jucător de top în retailul autohton.